Nattskift igen

Hon är ju värre än värsta slavdrivaren vår lilla Stjärna. Hon var vaken mellan 18-06 bortsett från några ynka minuter vid bröstet. Hennes stackars föräldrar går omkring med påsar, stora nog att rymma lördagsgodiset, under ögonen.

Jag skulle ju ha varit och tränat Body Pump kl 10 imorse, men när klockan passerat 5 på morgonen och jag fortfarande inte fått sova insåg jag att det där med träning på morgonen går bort. Jag fick starta datorn igen och boka av träningen. *suck* Jag har ju inte tränat sedan i onsdags. Knappt varit utanför dören heller.

Men jag orkade iaf upp vid 10-tiden så jag hann en vända på stan och titta på folk, fika och andas lite frisk luft. Det är ju liksom inget fel på Oprah, DrPhil, Ami, Kat och Rachel Ray men ibland vill man träffa folk som faktiskt hör vad man säger också. Vi fikade med Ismannen och Kemisten. Gossen och Stjärnan sov i sina respektive vagnar medan vi andra fikade.

Nu är det Körslaget som gäller. Fast jag måste erkänna att Let's Dance är mycket roligare. Tvillingarna lyssnar på Markus Fagervall på ovanvåningen, vilket får mig att sakna Idol. Och när kommer Kevins skiva förresten?? han var ju bland publiken på Let's Dance igår - har han verkligen tid med sådant?

Nu ska jag kolla lite hockey (Luleå-Linköping) medan det är reklam på 4:an. Speakern i Coop Arena är för övrigt min och Ismannens gamla klasskompis. Vi finns visst överallt... ;)

Jag återkommer - gör det du också!

Kommentarer
Postat av: ninni (turtle)

Oj, nattvak ja - det var länge sen men ack så jobbigt!

Ja det är behövligt ibland att träffa lite vuxet folk och prata annat än da da och mamma snack.

Ha det gott!

2009-01-22 @ 18:05:11
URL: http://ninnih.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0